Inapoi

Noua cartea neagra a firmelor de marca

de Klaus Werner şi Hans Weiss

Nr. Pagini:  448
Format: 145x210 mm
ISBN: 9789737140043
Pret vechi: 16.99
Pret Nou: 12.74

Disponibilitate: Stoc limitat

DESCRIERE

Denumită de către mass-media "Noua Biblie a adversarilor globalizării", această "carte neagră" îşi propune să facă dezvăluiri senzaţionale despre marile concerne, lovind astfel în punctul lor cel mai sensibil: imaginea. Într-o perioadă în care valoarea unei mărci nu mai este dată de produsul comercializat, ci de imaginea lui, într-o perioadă în care firmele mari investesc foarte mulţi bani în publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative. Aici se găsesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald's, Nestle, Procter & Gamble şi multe altele. Autorii cărţii oferă date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajaţi - dar şi acuzaţiile care li se aduc. Veţi fi surprinşi şi revoltaţi să aflaţi că aceste firme - poate chiar mărcile dumneavoastră preferate - îşi obţin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finanţarea războaielor şi nu în ultimul rând prin distrugerea mediului înconjurător.

Colecții de carte

Zarqawi, noua fata a Al-Qaida

Jean Charles-Brisard si Damien Martinez
11.25
15

Mila 18

Leon Uris
16.5
22

Aparatul lui Uriel

16.49
21.99

Meditatie pentru viata

Dezvoltare personala, seria ERICONA
15
20

Mostenirea papei Wojtyla

Alceste Santini
9
12